Τετάρτη 22 Σεπτεμβρίου 2010

Κόμπος 3πλού αγκιστριού για εγγλέζικο.

Πειραματιζόμενος για να βρω έναν δυνατό αλλά εύκολο κόμπο που θα μου έδινε διπλό παράμαλλο στο εγγλέζικο (εις την βαρβαριστή wishbone) μου προέκυψε ο κόμπος του παραπάνω σχήματος αλλά με ένα «ελάττωμα». Έβγαινε και τρίτο παράμαλλο.
‘Όντας επιρρεπής στην υπερβολή, τον δοκίμασα σε ένα ψάρεμα με κέφαλους στο Αγγελοχώρι και αποδείχθηκε αξιόπιστος. Για να δοκιμάσω την αποτελεσματικότητα της αρματωσιάς, και ενώ τα ψαράκια τρώγανε, άλλαξα σε κλασικό, μονό παράμαλλο και διαπίστωσα ότι τα τσιμπήματα ήταν με διαφορά λιγότερα.
Για τους πιο ορθόδοξους, να σημειώσω ότι και το wishbone δουλεύει καλύτερα από το μονό παράμαλλο και στο εγγλέζικο και στο μπόλο, σύμφωνα πάντα με τις δικές μου εμπειρίες

8 σχόλια:

  1. Τώρα που το διόρθωσες το κατάλαβα.
    Γιατί 3 αγκίστρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπραβο πολυ καλη ιδεα.
    Εγω οταν παω για καλαμογοπες στα 50 μετρα με εγγλεζικο κανω κατι παρομοιο σε τσαπαρι με πολυ καλα αποτελεσματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Kαλαμόγοπες στο εγγλέζικο από τα βαθιά!
    Ωραίο ακούγεται φίλε. Σχεδόν ακούω τα φρένα του μουλινέ να σφυρίζουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μπραβο οντως πολυ καλη ιδεα
      μηπως αυτο μπορει να χρησιμοποιηθει και σαν αρματωσια συρομενη για καστινγκ ;

      επησης αν μπορεις να μου δωσεις την αδεια να δημοσιευσω την φοτο σε αναλογο σαιτ για ψαρεμα ;
      με εκτημηση Θεοφανης

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστώ.
      Στο casting δεν την έχω δοκιμάσει ακόμη. Αν δεν έχει σκαλώματα και καταφέρεις να κόψεις τα μήκη των παράμαλων έτσι ώστε να μην μπερεύονται στο πέταγμα δοκίμασέ την.
      Περιμένω αποτελέσματα !!!
      Μπορείς να την δημοσιεύσεις όπου θέλεις αν και το σχέδιο δεν είναι πολύ καλό.

      Διαγραφή
  4. Γεια σας και πολυ ωραιο αρθρο.επειδη ειμαι αρχαριος θα ηθελα να ρωτησω πιο κομπο να χρησιμοποιησω για να δεσω το παραμαλο οπως δειχνεις στις 2 πιο πανω εικονες(η αρματωσια στα δεξια με τα 2 αγκιστρια.ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλησπέρα κι ευχαριστώ! Όπως δείχνει το πρώτο σχήμα, κόβεις τα στελέχη του παράμαλλου όπου σε βολεύει για να δέσεις δύο ή τρία αγκίστρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή